Novo življenje

Že 12 let sem podjetnik in dokler nisem poznal Jezusa, sem mislil,da sem že vse poskusil in da vse vem. Vozil sem 500 SEL, letalo, jahte, bil v barih, kockal in žuriral do jutranjih ur. Posledice so bile jasne: maček skoraj vsak dan in prepir v družini. Ne vem, katere stvari nisem poskusil in mislil sem, da je ni več stvari, ki bi me zanimala. Bilo mi je vseeno za vse, celo za življenje samo mi je bilo vseeno. Ko pa mi je prijatelj povedal, da je sprejel Jezusa v svoje življenje in da celo Jezus ve, da on obstaja, sem rekel: "Ti si nor." Seveda me je zanimala tudi ta zadeva, saj je še nisem poznal. Tako sem se s prijateljem odpravil na to srečanje. Tam sem spoznal čudovite ljudi. Molili so zame, sprejel sem Jezusa za svojega odrešenika in ko smo se vračali, sem se veliko bolje počutil. Naslednjega dne nisem več mogel piti alkohola, brati sem začel Sveto pismo. Žena mi pravi: Kaj je s teboj, da si zvečer doma in bereš Sveto pismo? Rekel sem, da sem sprejel Jezusa. Nič ji ni bilo jasno, je pa vedela, da je nekaj dobrega, saj je bil rezultat očiten.
No, danes sem z Jezusom sedem mesecev in ogromno se mi dogaja. Poslovno sem veliko bolj uspešen, ne pijem, ne kadim, imam smisel in interes za družinsko življenje, najboljše pa je to, da je odrešena tudi moja žena. Nimam besed, ki bi jih lahko opisal, kako je Jezus in moja družina čudovita.
Življenje ima smisel in to velik!
Hvala ti Jezus za vse!

Igor Ivakič