Kako mi Bog govori

kako mi Bog govori 7korakov



  
Janezov evangelij 10:27 Moje ovce slišijo moj glas

1.  ZAPRI VRATA ZA SEBOJ (brez motenj, telefonov..)
2.  UPOŠTEVAJ PROTOKOL (z zahvaljevanjem, melodijo (Kol3:16) prideš v B. frekvenco)
3.  POSLUŠAJ (majhen tihi glas 1.Kral19:12, kompresirano grmenje, misel, prepričanje, zaznavanje)
4.  OPAZUJ  (Hab2:1-4 vtisi, slike, vizije… material za retikularni aktivator)
5.  PIŠI (kar ti Bog govori ali kaže, pozabi gramatiko, teologijo… kasneje boš pregledal z Božjo Besedo in duhom)
6.  SPRAŠUJ BOGA (glede sebe, svoje družine, poslanstva, dela, vizije)
7.  ANALIZIRAJ, PREUČUJ SVOJ (molitveni) DNEVNIK (tako kultiviraš svoje sposobnosti slišanja Boga)


VPRAŠANJA ZA POMOČ PRI PISANJU svojega MOLITVENEGA DNEVNIKA:
Vprašaj Boga naj ti pove ali pokaže, kako te ljubi. Po veri začni pisati: »Gospod pravi...« ali »Gospod mi kaže..« in opiši sliko. 
NAJPREJ GA VPRAŠAJ GLEDE SEBE:
1 Toliko misli imam, katere prihajajo od Tebe?
     Katere misli mi kradejo mir? Kako naj razmišljam na teh področjih? Ali moram komu odpustiti?
2. Ali se obtožuješ za kakšno stvar? Ali se ne maraš popolnoma?
TVOJ ZAKON
3. Gospod, kako ti vidiš mojo ženo? Ali mi hočeš kaj povedati glede mojega zakona? Ali lahko na kakšnem področju izboljšam svoj odnos do žene, da se bo počutila bolj ljubljeno in spoštovano?
 ČE SI SAMSKI
3. Kakšne plane imaš zame na tem področju?
Napiši 5 lastnosti, ki jih želiš v zakoncu in prosi Boga, da te usliši. Vprašaj ga, kako se ti prilagajaš tem lastnostim. Ali moram kakšno stvar popraviti?
TVOJI OTROCI ali UČENCI
4. Ali imaš kakšna navodila? Katere darove in talente naj jim pomagam razvijati? O čem naj se pogovorim z njimi? Na katere potrebe naj odgovorim? Ali so kakšna področja slabosti, za katere naj molim in jim pomagam? Kako naj jim pomagam v hoji s tabo?
TVOJE POSLANSTVO IN DELO
5. Kaj te je najbolj veselilo v preteklih 12.mesecih? Kakšno delo te je najbolj navdihovalo?
6. V kakšne delu sem bil najboljši? Katere so moje najboljše tri spretnosti in lastnosti? Kako so me ljudje prosili, da jim pomagam?
7. Če bi Bog prišel k meni kot Salomonu in me vprašal, kaj hočem, kakšna bi bila moja sanjska kariera?
Kaj bi delal?  S kakšnimi ljudmi bi delal? Kako bi se počutil? Kako bi zgledalo? Kako bi jaz zgledal?
8. Kaj ni delovalo zadnjih 12 mesecev? Kaj me je razočaralo? Kaj sem se naučil v tem?
9. Kako bi jaz rad pisal zgodovino na tem svetu? Kakšna bo moja zapuščina? Kako hočem, da se me bodo spominjali?
Če bi zdaj zapustil zemljo, kako bi to zgledalo? Kaj se mora spremeniti, da se moja zapuščina uskladi z mojo vizijo?
ODNOS Z BOGOM
10. Gospod, kakšne so tvoje misli, glede mojih sanj?
11. Kako me ti vidiš?
Kako vidiš moje delo? Kako hočeš, da ga jaz vidim?
12. Kako lahko postanem blagoslov za koga?