Sprejmi! Ljubljana Marec 2006

Marčevski Sprejmi! v Ljubljani je bil čudovit. Govornik je govoril o Jezusu, Bog pa je bil čudovito prisoten. Na koncu se je molilo za ljudi s polaganjem rok v imenu Jezusa. Božja moč je prihajala na ljudi, ki so prišli naprej za molitev in jih ozdravljala.
Ljudje so sprejemali ozdravljenje fizičnih in drugih problemov in nabrali smo nekaj pričevanj prav iz tega srečanja:

Polona Č. iz Ljubljane
V desnem očesu sem občasno čutila ostro zbadanje in imela čuden občutek. Oko je bilo vneto. Zaradi tega dlje časa nisem smela nositi kontaktnih leč.
Nekdo je od Boga dobil besede za tiste, ki imajo probleme z očmi. Skočila sem, se takoj odzvala in šla naprej po molitev. Po molitvi sem odprla oči in nisem več čutila zbadanja.
Zdaj z očmi nimam več problemov.

Sara J. iz Ljubljane
Zelo me je motilo draženje v očesu. Imela sem vnetega, samo si ga nisem smela mencati. Šla sem po molitev. Po molitvi me ni več motilo. Zdaj je oko čisto v redu.

Tanja J. iz Ljubljane
Imela sem težek teden za sabo in sem potrebovala molitev, da se mi v življenju uredijo stvari. Šla sem na molitev in po molitvi naslednji teden sem opazila, da so moje reakcije do stresnih situacij drugačne, npr. nisem več vpila na otroke, bila sem bolj v miru in počutila sem se veliko boljše kakor prejšnji teden. Imela sem več miru.

Matevž K. iz Ljubljane
Imel sem probleme z nogo - z gležnjem in s kolenom. Šel sem na molitev v veri, da bo ozdravljena in res se je to zgodilo. Nisem več čutil bolečine niti v kolenu niti v gležnju. Hvala Bogu. Tudi zdaj nimam več problemov.


Če poznaš koga bolanega, nesrečnega itd., pripelji ga in pridi z njim tudi ti!